Paulina då ..

Hejsan sötnosar ! förlåt för den dåliga updaten , men nu är jag tillbaka !  ;)
hur går det för paulina igentligen .. ?  är det bara jag som har läst hennes natt inlägg ? om inte kolla : paulinadanielsson.blogg.se .
jag börja nästan tjuta själv här .. haha ! men som ni förstår så syftar ju paulina på att amir är hennes endå äkta vän ?
jag har ju följt paulinas & dessies blogg länge nu .. som jag uppfattat det så hade tydligen paow åkt till thailand en lååång tid , medans här hemma i sverige så växte dessies blogg .. och när hon kom tillbaka så hade dessie förändras totallt ? det är lite synd . och paow bad dessie om att göre ett inlägg i sin blogg om att hon va tillbaka från thailand .
men nej dessie snacka bort det , det va tydligen då allt började .. men nu är ju frågan , hur ska det gå för paulina med vännerna ?




XOXO eran favorit skvaller blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0